Wsparcie w założeniu i prowadzeniu firmy
Jeżeli szukasz wsparcia w założeniu lub rozwoju firmy, to jesteś w dobrym miejscu! Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu kilkoma firmami oraz sprzedażą bezpośrednią i w Internecie, pomogę Ci rozwinąć twój biznes.
Aby twoja firma odniosła sukces musisz zadbać o 5 kluczowych obszarów biznesu tj.: produkt, marketing, klientów, koszty i pracowników. Co to oznacza w praktyce?
Musisz mieć produkt, który niesie wartość dla klientów, realizuje ich potrzeby lub zaspokaja pragnienia. Najlepiej aby czymś się wyróżniał na tle konkurencji. Dobrze by było zadbać również o marketing - markę, odpowiednią komunikację i promocję.
To jednak nie wystarczy! Możesz mieć najlepszy produkt na świecie ale jeśli nie potrafisz go sprzedać, to i tak nic nie zarobisz. Dlatego koniecznie musisz SPRZEDAWAĆ - pozyskiwać i utrzymywać klientów. Od samego początku warto rownież kontrolować koszty i poziom inwestycji - nie jeden biznes z potencjałem upadł przez złe zarządzanie finansami.
Pamiętaj również o pracownikach, gdy firma się rozwija trzeba zatrudniać.
To jednak dopiero początek drogi do stworzenia dochodowej firmy. W każdym z tych obszarów kryje się setka rzeczy o które należy zadbać. Dlatego jeżeli coś idzie nie po twojej myśli, chcesz z kimś skonsultować swoje plany i działania lub szukasz inspiracji i energii do rozwoju firmy - dzwoń do mnie!
Doradzę Ci w zakresie:
- stworzenia i rozwinięcia produktu
(new product development, rebranding) - brand marketingu
(stworzenie marki, promotion marketing, sampling, konkursy, quizy, marketing lojalnościowy) - marketingu internetowego
(digital marketing, online marketing, SEO, SEM, e-mail marketing, content marketing) - marketingu bezpośredniego
(telemarketing, email-marketing, materiały reklamowe) - sprzedaży
(sprzedaż bezpośrednia, tworzenie sieci sprzedaży, współpraca z partnerami, B2B, B2C), - event marketingu
(konferencje, szkolenia, prezentacje, poczęstunki, pikniki, wyjazdy lojalnościowe, targii, sponsoring) - ATL
(telewizja, radio, prasa) - BTL
(ulotki, plakaty, katalogi, gadżety, upominki, marketing partyzancki) - rekrutacji
(poszukiwania i zatrudniania właściwych ludzi, budowania struktury) - ograniczenia kosztów
(wprowadzenia oszczędności, restrukturyzacji finansów) - zwiększenia dochodowości
(monetyzacji pomysłów, cross-sellingu, up-sellingu) - szkoleń, integracji i rozwoju pracowników
(przeprowadzenia warsztatów, szkoleń i wyjazdów integracyjnych)
Gdzie?
Z reguły wykorzystuję komunikację mieszaną tzn. na początku będziemy kontaktować się zdalnie (e-mail, telefon, video-konferencje) aby ustalić istotę problemu lub obszaru do rozwoju, a następnie będziemy działać w ramach sesji, warsztatów i burzy muzgów.
Możemy spotkać się w siedzibie twojej firmy lub w dowolnym innym miejscu - na codzień pracuję w Łodzi ale w ramach długotrwałej współpracy mogę dojechać do dowolnego miasta.
Cena coachingu biznesowego
Sesja coachingowa trwa od 1,5 do 2 godzin.
Jest to czas w pełni poświęcony Tobie na: rozmowę, ćwiczenia, zadania, wymianę wiedzy.
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie najważniejsze i co przyniesie Ci najlepsze rezultaty.